icon_logo_sbw

Onze Partners

Stichting Burger Weeshuis > Onze Partners

De bedrijven, organisaties en fondsen die de realisatie mede mogelijk maken
Hieronder vindt u een overzicht van al onze Partners. Ieder van hen draagt bij aan de instandhouding en realisatie van het Burger Weeshuis door middel van donatie of sponsoring.

Museumhaven Zeeland

De stichting Museumhaven Zeeland maakt zich sterk voor de aankoop, herstel en behoud van oude zeil- en motorschepen. Stichting Museumhaven is onze partner in de organisatie van de relatiemiddag voor bedrijven.

Stadhuismuseum Zierikzee

Het oude Stadhuis in de Meelstraat is een fraai symbool van de nauwe relaties tussen de stad, het platteland en de zee. Het nieuwe museum vertelt het verhaal van monumentenstad Zierikzee en haar omgeving.

YourSurprise

YourSurprise.com is een online cadeaushop met meer dan 1000 persoonlijke cadeaus, sinds 2005 online. Hier vind je altijd een uniek cadeau, persoonlijk met naam, tekst, logo of foto.

VanellusVanellus photo productions

VanellusVanellus photo productions heeft alle beelden van het Burger Weeshuis voor deze website en de campagne kosteloos beschikbaar gesteld.

De partners

foto_stichting